Saturday 8 April 2017

Project Management Essential Training

Minggu lepas pergi kursus. Macam biasalah tentang pengurusan projek.
Kursus "Project Management Essential" Level 1. Wajib pergi. Tak dapat pengecualian.

Tapi bagus juga sebab saya daif ilmu teori. Buat kerja dulu terus kena campak je. Pandai-pandai survive. Bila nak assessment je baru sibuk belajar teori.

Selalunya kalau kursus Level 1 ni, saya antara golongan senior. Tapi harini lain. Disebabkan sekarang ramai yang terpaksa tukar Skill Group, ramai juga yang senior.

Masa perkenalkan diri, saya skip bab pengalaman kerja. Segan. Tapi kantoi juga sebab salah seorang Trainer kenal saya. Dia pula yang bagitahu saya pernah ke Cameroon dan Algeria.

Masa tea break apa lagi banyak la soalan dari classmates. FAQ biasa adalah "orang sana hitam ke?"

Saya rasa dah boleh record jawapan sama yang saya ulang.

Agaknya ada tak sesiapa yang nak beli kalau saya bukukan cerita pengalaman saya.
Catatan oleh,
Noorfiza Ayu Azmi
Jurutera Projek yang comel


Teks: Noorfiza Ayu Azmi
Email: noorfizaayu@gmail.com
Blog: www.noorfizaayu.blogspot.com

No comments:

Post a Comment